sobota, 23 marca 2024

Rekolekcje wielkanocne Laudato Si

Minisłowniczek: link = adres internetowy - wszystko to co jest tu napisane na czerwono, wystarczy kliknąć :) 




"Jestem obcy, niechciany, niepotrzebny... gdyby mnie nie było, to w sumie nic by się nie stało...
Możemy być wśród ludzi, a często czuć się niezwykle samotnie... Czy istnieje jakaś odpowiedź na moją samotność? Jak mogę sobie z nią poradzić? Czy jest ktoś, komu na mnie zależy?"


Zapraszamy do obejrzenia wielkopostnych rekolekcji Laudato Si pod hasłem "Epidemia Samotności".
Zapraszają jezuita Krzysztof Dzieńkowski i znany nam dobrze franciszkanin brat Cordian Szwarc

  1. Czy jest jakaś odpowiedź na moją samotność?
  2. Nie jesteś stworzony do samotności!
  3. Czy każdy człowiek jest moim przeciwnikiem?
  4. Jak nie porównywać się z innymi?
  5. Dlaczego potrzebujesz drugiego człowieka?



Przypominamy adres mailowy:

senior-swd@egonet.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz