poniedziałek, 5 lutego 2024

"Hedda Gabler" w Teatrze Narodowym

Minisłowniczek: link = adres internetowy - wszystko to co jest tu napisane na czerwono, wystarczy kliknąć :) 



Kolejny wieczór w Teatrze Narodowym, tym razem nie komediowy.

O sztuce Henryka Ibsena tak napisała jedna z osób recenzujących w sieci:
"Dramat Ibsena to interesujące studium rozczarowanej życiem kobiety i ciekawa charakterystyka nieszczęśliwego małżeństwa. To także utwór o naiwności, pozorach, ambicji, zazdrości, kłamstwach, sekretach, lęku i dążeniu do katastrofy.
O sile utworu stanowią niejednoznaczni, pogłębieni psychologicznie bohaterowie, uniwersalne i aktualne problemy, niesamowita atmosfera i w pewnym stopniu otwarte zakończenie
."

A jak się podobało naszym Seniorom?

Piotr:
"Właśnie wychodzę z teatru po bardzo emocjonującym przedstawieniu Hedda Gabler, pokazał człowieka zarówno w dramatycznym charakterze jak i w takim ujęciu dnia dzisiejszego oraz w walce pomiędzy ludźmi nawet bliskimi sobie. Aktorzy byli super!
Nie wiem co jeszcze miałbym napisać o tym. Świetne przedstawienie.
"

Alina:
"Byłam w teatrze na sztuce "Hedda Gabler" i mam wyrazić opinię na temat spektaklu. A więc jestem fanką teatru i każde wyjście do teatru jest dla mnie świętem, tym razem też się nie zawiodłam. Świetna gra aktorów, kilkoro z nich było mi bliższych gdyż znam ich z seriali telewizyjnych. Spektakl pomimo że trwał prawie 2-e godziny upłynął jak mrugnięcie okiem. Oby takich spotkań z teatrem było więcej."


Zdjęcia ze strony Teatru



Przypominamy adres mailowy:

senior-swd@egonet.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz